saknar dig...

Du hade allt man kunde önskat sig. De finns ingen som glömmer hur bra du var. Vart jag än går som minns jag alltid dig. Jag tänker väldigt ofta, på allt man hade som numera alltid är borta. Alla har väl förlorat en del av sig själv? Mist sin själ i ett försök att bli sig själv? Jag är fast i centrum omringad av mina minnen, drömmen lever vidare, jag längtar och saknar.

Den enda känslan, den enda rösten, ett hårt slag i magen och en kniv rakt i bröstet. Alla dagarna med dig var bra, jag vet att vi minns varandra idag. Du var helt underbar. Jag kommer ihåg den dagen då allt hände. Jag tänkte varje dag på dig, från den första sekunden till en evighets minut, det bara snurra runt i huvudet, kunde inte fatta att de va slut. Men jag fick vakna upp och se att du inte längre fanns här. De sluta på ett sätt som ingen vill gå igenom.

Det var ett tag sen nu, som du fanns här hos oss, du lämnade allt bakom, när du lämnade oss. Här står vi ensamma kvar. Saknaden dröjer sig kvar sedan den dan. Alla dem tankar som finns här inom oss. Alla dem minnena, vi glömmer aldrig dig. Om du var här just nu, om tiden den ej gått så fort, så mycket som vi skulle ha gjort. Fastän livet går vidare nästan som förut, vet jag att det aldrig tar slut. För någon annan gång, någon annan stans, ska vi ses igen. Det vet jag.  Saknar din röst, ditt skratt och ditt sätt. Dagarna gick, sen blev jag utan dig min vän, jag tänker på dig än. Vila i kärlek min under bara vän Therese Johansson Rojo.



ingen behöver läsa! ville bara skriva av mig lite..




Kommentarer
Postat av: Elin

Hemskt,

så många liv som gått till spillo helt i onödan..

vila i frid Therese

2011-02-03 @ 13:44:33
Postat av: ronja

fint skrivet!

2011-02-04 @ 15:24:47
URL: http://nattstad.se/ronja.malmros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0